lollois

Direktlänk till inlägg 22 februari 2010

beskådade söndagens helvete....

Av louise - 22 februari 2010 08:10

fy fan vilken helg man har haft... ;)  

 

fredag: jobba till tolv. efter det var det hem till kikki dricka kaffe, sen på kvällen blev det å göra sig i ordning. sen blev det lite party hemma hos frida. :) hade jävligt roligt måste jag säga.. ha ha sen bar det av hem där älsklingen vänta.. *mys*

 

Lördag: blev väldigt lugn hem till frida på morgonen. hade kommit såå jävla mykke snö, hann å halka tre gånger innan jag var framme.. inte illa på en 3 min lång promenad.. ha ha på kvällen blev det mysa med älsklingen i soffan kolla tv och bara slappa. blev ingen sen kväll alls gick å la oss vid tolv..

 

söndag: helvetesdag.. upp vid tio dricka kaffe. duscha, sen bar det av mot parkeringen för å beskåda helvetet.. på hela parkeringen låg det ca 40 cm snö.. bilen igen snöad... :S frida å lippa kom för å hjälpa till å gräva ut den. vi var inte dom enda som satt fast.. stog tre killar å grävde fram en bil tvärs över parkeringen. iaf. så fick vi bort all snö efter hundra år av grävande.. försökte backa ut henne men fastna så klart igen. detta gjorde vi säkert en 20 gånger

 

innan jag ringde älsklingen å han sa att han skulle fixa det. men när vi e på väg å ska lämna bilen åt sitt öde kommer dessa tre killar med sin skyffel och utan ett ord börjar dom gräva runt bilen efter en stund säger dom nu testar vi.. och fy fan va dom knuffa.. och tack gode gud vi fick loss bilen... :).

 

tackade så hemsk mycket å körde iväg å tanka å handla..

när vi sen kom tillbaka hade dom ÄNTLIGEN plogat parkeringen.. lite försent kanske`?????!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av louise - 20 juli 2011 18:59

inte illa att jag e tillbaka här va? ;)   vad har hänt det senaste ÅRET??!   ha ha det har hänt en hel del här..   jag har flyttat med min karl till en större lägenhet en 3.5 a planer inför framtiden?      jag har bytt jobb och jobba...

Av louise - 31 maj 2010 11:04

ha ha här kan ni se hur det slutade på omröstningen av:   inlåst i ett rum passet är taget, och ingen chans att komma hem! (moster ska till jordanien till en kille hon aldrig träffat innan.. nu vill jag veta vad ni tror om detta.??!??   resul...

Av louise - 31 maj 2010 10:29

Nobodysperfects frågestund   yes klicka på länken å ställ frågor.. ska svara med handen på   ;) ...

Av louise - 31 maj 2010 10:12

ja det kan man lungt säga att det är...   bil j-vlen gick sönder igår kväll oxå på väg till kinna för å dricka en kaffe med henny.. en gammal vän jag inte träffat på vääääldigt länge.... va riktigt kul å träffas igen!  ...   i vilket fall som...

Av louise - 12 mars 2010 08:21

ja det har juh inte blivit nåt inlägg på väääldigt länge nu... internetet fungerar juh inte hemma :(   vad har hänt edt senaste då???   jobbar inte kvar på det gamla jobbet längre utan börjar på ett nytt nästa vecka så har haft "semester...

Presentation

är en 27-årig tjej, bor i borås och lever livet..
här kan ni följa mig i min vardag och allt vad den innebär. kärlek,vänner,jobb,shopping,skvaller o mycket mer!

Omröstning

inlåst i ett rum passet är taget, och ingen chans att komma hem! (moster ska till jordanien till en kille hon aldrig träffat innan.. nu vill jag veta vad ni tror om detta)ska hon chansa??
 man lever bara en gång!
 självklart!
 tveksamt
 ingen bra ide.
 hon är galen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

topplistor

olika länkar topplistor med mer.

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards