lollois

Alla inlägg under mars 2010

Av louise - 12 mars 2010 08:21

ja det har juh inte blivit nåt inlägg på väääldigt länge nu...

internetet fungerar juh inte hemma :(

 

vad har hänt edt senaste då???

 

jobbar inte kvar på det gamla jobbet längre utan börjar på ett nytt nästa vecka

så har haft "semester" en vecka nu! :)

 

just nu e man hemma hos mamma... väldigt lungt och skönt!

 

det blir juh som vanligt fredagsmys med älsklingen ikväll...

 

ska hem till kikki (fridas mamma) idag efter jag åkt härifrån... hon fyller 60 så stort grattis till henne!!!!!

 

nej dags å göra sig iordning ska följa med mamma upp hon ska klippa sig!

 

pyssen o kramen!

  

Av louise - 3 mars 2010 12:09

jag funderar på om jag ska ha en frågestund, där ni kan fråga precis allt å jag ska svara med handen på hjärtat...

 

vad tycker ni JA    eller NEJ   ??

 

lämna en kommentar så jag får veta vad ni tycker... :)

 

pyssen o kramen

Av louise - 3 mars 2010 08:54

lill-lördag idag då :) för många andra betyder detta en dag att festa..

men jag tänker bara på att när klockan slår tolv då har halva arbetsveckan gått...  

igår efter jobbet blev det å hansla lite sen hem plockan undan, laga mat. det blev kyckling, wokgrönsaker,och nudlar i soya och sweet cilli sås.. riktigt gott.. och starkt.. ha ha

sen kollade ju jag på dating in the dark som sagt, fy fan vilket sjukt program..

allvarligt talat, måste juh förstöra självförtroendet totalt för dom som inte blir valda..

älsklingen sov hemma igår,, och det ska han göra i dag oxå.. i like ;) jag har världens underbaraste pojkvänn!

nej dags å jobba kanske???!!

louise   alaa = sant..

pyssen å kramen..

Av louise - 2 mars 2010 12:47

detta ska jag ju lätt titta på ikväll då det är premiär för "dating in the dark"

dom kommer alltså inte få se varandra förens efter dejten.. ha ha undrar hur det här kommer att sluta? dom verkra juh tycka om varandra nu innan dom har sett respektive... frågan e komemr dom även göra detta efteråt??

så glöm inte slå på kanal 5 ikväll 20:00   

Av louise - 2 mars 2010 09:08

ha ha a det e juh tisdag idag den värsta dagen på hela veckan :S

den går alltid såå långsamt... lite uppdatering vad som hänt i helgen med mer??!

 

fredag: dan började underbart, jobba till 12 sen var det hem till mami och fika lite, sen hämtade jag upp frid frid å vi drog till knalleland där, handlade vi lite. hitta två skit fina linne, ett blått ett gult och sen en rosa stickad tröja slänger ut några bilder på det lite senare.. :), väldigt söt :). sen fick det bli systemet handla lite och sen var det bara hem göra sig iordning till kvällen.

 

det blev ut och äta plankstek, och sen blev det lite dans på kvällen. allt började roligt men sluta i katasrof, vi står och dansar frida lägger sin väska på golvet vid sina fötter. hon kolla bort i TVÅ sekunder och när hon ska ta sin väska e den borta??! panik blir det då springer runt och letar pratar med vakterna, sen blev det polisstaionen då var klockan bara 00:30 hela kvällen är alltså förstörd..

 

gör polisanmälan och sen åker jag hem till älsklingen, frida kommer o knackar på hon har juh inga nycklar ringer pro security så dom kommer och öppnar, slutar med en räkning på 500kr...

 

lördag: inte ett skit händer ringa massa samtal, polisen, försäkringsbolag,tele2,harrys, och en massa mer.

harrys hade hittat hennes väska där i låg, pass, och nycklar plånboken och mobilen borta.. :S

 

allvarligt talat är folk såå jävla snikna (fattiga) att dom måste ta andras saker, jag menar hallå eller??! alla vet väl att idag kan man inte ta tex en telefon utan att den blir spärrad. och då har personen som tagit den ingen nytta av den heller..

frida jobbar fan hårt för å kunna köpa det hon vill, som dom flesta gör här men finns juh alltid rötägg... fy fan säger jag bara

söndag: nada

 

måndag: jobba..

 

pyssen o kramen



Presentation

är en 27-årig tjej, bor i borås och lever livet..
här kan ni följa mig i min vardag och allt vad den innebär. kärlek,vänner,jobb,shopping,skvaller o mycket mer!

Omröstning

inlåst i ett rum passet är taget, och ingen chans att komma hem! (moster ska till jordanien till en kille hon aldrig träffat innan.. nu vill jag veta vad ni tror om detta)ska hon chansa??
 man lever bara en gång!
 självklart!
 tveksamt
 ingen bra ide.
 hon är galen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

topplistor

olika länkar topplistor med mer.

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards