lollois

Alla inlägg under maj 2010

Av louise - 31 maj 2010 11:04

ha ha här kan ni se hur det slutade på omröstningen av:

 

inlåst i ett rum passet är taget, och ingen chans att komma hem! (moster ska till jordanien till en kille hon aldrig träffat innan.. nu vill jag veta vad ni tror om detta.??!??

 

resultat:

man lever bara en gång!  
 
  18.8 %
självklart!  
 
  6.3 %
tveksamt  
 
  12.5 %
ingen bra ide.  
 
  18.8 %
hon är galen!  
 
  43.8 %

ni kanske vill veta hur detta slutade oxå??? :)

se och häpna..

    


yes det stämmer hon gifte sig där nere.. hon vågade och vann som vissa tyckte att hon skulle göra sen finns det juh andra som tycker sina saker då. men hon är lycklig och det är det som betyder nåt..  

Av louise - 31 maj 2010 10:29


yes klicka på länken å ställ frågor.. ska svara med handen på   ;)

Av louise - 31 maj 2010 10:12

ja det kan man lungt säga att det är...


bil j-vlen gick sönder igår kväll oxå på väg till kinna för å dricka en kaffe med henny.. en gammal vän jag inte träffat på vääääldigt länge.... va riktigt kul å träffas igen!  ...


i vilket fall som helst så lyckades jag blåsa av ljuddämparen på bilen... ;S så lyckat va??!! detta betyder att om dom ringer från jobbet kan jag tyvärr inte tacka ja idag för tar mig fan ingenstans... men det e väl bara å gilla läget antar jag....


saknar lilla älsklingen oxå men han e på jobbet å e duktig...  

Presentation

är en 27-årig tjej, bor i borås och lever livet..
här kan ni följa mig i min vardag och allt vad den innebär. kärlek,vänner,jobb,shopping,skvaller o mycket mer!

Omröstning

inlåst i ett rum passet är taget, och ingen chans att komma hem! (moster ska till jordanien till en kille hon aldrig träffat innan.. nu vill jag veta vad ni tror om detta)ska hon chansa??
 man lever bara en gång!
 självklart!
 tveksamt
 ingen bra ide.
 hon är galen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

topplistor

olika länkar topplistor med mer.

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards