lollois

Alla inlägg den 19 februari 2010

Av louise - 19 februari 2010 11:01

riktigt bra låt att parta loss till :)

Av louise - 19 februari 2010 08:18

yes idag e det juh fredag och det kan bara betyda en sak! det är dags för fredagsmys!.. idag kommer älsklingen hem! :) kanske jag som e konstig men så fort han går utanför dörren hemma så saknar jag han såå mykke!..

 

igår när jag kom hem så tvättade jag, och städa undan lite hemma.. skönt å slippa allt sånt idag.. ;)

blev faktiskt till å sova lite tidigare igår än vanligt oxå. kan alltid vara skönt..

 

vad ska ni göra i helgen?? blir det festa eller bara va hemma å ha det mysigt?

 

här e det sånt skit väder att man bara känner för å kurra ner sig i soffan med en varm filt och en kopp te, och bara slöa hela långa dagen!   

 

så här ser jag ut idag.. en liten sliten lollo..

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

är en 27-årig tjej, bor i borås och lever livet..
här kan ni följa mig i min vardag och allt vad den innebär. kärlek,vänner,jobb,shopping,skvaller o mycket mer!

Omröstning

inlåst i ett rum passet är taget, och ingen chans att komma hem! (moster ska till jordanien till en kille hon aldrig träffat innan.. nu vill jag veta vad ni tror om detta)ska hon chansa??
 man lever bara en gång!
 självklart!
 tveksamt
 ingen bra ide.
 hon är galen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

topplistor

olika länkar topplistor med mer.

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards