lollois

Alla inlägg den 23 februari 2010

Av louise - 23 februari 2010 16:28

yes allt e städat å fint hemma å tvätten e tvättad... :) så blir en väldigt lugn kväll hemma idag... det första man ska göra e duscha sen blir det nog å lägga sig på min stora härliga soffa och bara mysa framför tv..   

 

jobba dom 30 minuterna som e kvar kanske?? hmmm  

 

pyssen å kramen

Av louise - 23 februari 2010 13:55

Bloggpunkten.se> vill du oxå tjäna pengar på din blogg som alla dom stora bloggarna gör?? det är väldigt enkelt klicka bara på länken i hörnet..   och börja tjäna pengar idag!

Av louise - 23 februari 2010 13:35


den har man juh inte lyssnat på sååå många gånger... *helt underbar*

Av louise - 23 februari 2010 08:36


Oxen

Ditt horoskop för 23/2

23. februari 2010

En inflytelserik gruppledare är inställd på att få till stånd en förvandling. En vän genomgår en intensiv tid då hans eller hennes möjligheter att omvandla sig själv står på spel.

Av louise - 23 februari 2010 08:17

är såå jävla trött idag, ville bara dö när klockan ringde... :S men nej inte var bara å dra sig upp ur sängen, sätta på kaffe   och mtv.. då piggnade man till lite iaf...


å nu e man på jobbet.... igen... som alltid... idag är en sån dag man bara hade velat stanna hemma ligga under en varm filt i soffan å kolla alla program som går på tv.. men icke sa nicke....


saknar min älskling VÄLDIGT mykke oxå...   men förhoppningsvis kommer han hem idag!


skulle vilja åka till mami också men det här jävla skit vädret sätter ta mig fan stopp för allt.. eller är det för att jag e för lat för å åka hela 20 min utanför borås???


nej back to work, alla kan juh inte bara släppa allt å åka till gran canaria när som helst!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

är en 27-årig tjej, bor i borås och lever livet..
här kan ni följa mig i min vardag och allt vad den innebär. kärlek,vänner,jobb,shopping,skvaller o mycket mer!

Omröstning

inlåst i ett rum passet är taget, och ingen chans att komma hem! (moster ska till jordanien till en kille hon aldrig träffat innan.. nu vill jag veta vad ni tror om detta)ska hon chansa??
 man lever bara en gång!
 självklart!
 tveksamt
 ingen bra ide.
 hon är galen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

topplistor

olika länkar topplistor med mer.

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards